Monday, January 31, 2011

私の導入

最強の友情私の最新の処理本の中で
[最後初版された]

、私皆さんこれを述べることがうれしい
下にチェックしてください。



''in my latest and processing book of strongest friendship,
[it was the last and first edition].



i'm glad that i may present this to you all,
check it out below."


日本語
うーんえーと
の自己紹介します私がして、テアミランダだ..
最強の友情の生みの親
この物語叙事詩有名なされないことを知っているが、私まだそれする必要があることを夢を見ている..
私だけだろう続けて私のクラスメートの言うことは気にしない
の願い、私ロマンスコメディを促進する、より多くの遺言..
激励のサポートに感謝します。



English:

i will introduce myself,i'm thea miranda
the creator of strongest friendship
i know that this story epic will not be famous,but i'm still dreaming that it should be..
•i don't mind what my classmates say,just keep on going!
i wish,i will made more,encouraging the story of romance and comedy..
thanks for encouragements and supports.

No comments:

Post a Comment